Saturday, December 6, 2008

天 真

天 真
- 杜 德 偉

愛 你 的 心 . 愛 你 的 人
愛 你 在 早 晨 . 愛 你 在 黃 昏
我 無 時 無 刻 . 無 所 不 能 的 為 你
耐 心 的 等 . 等 你 來 疼

對 你 的 愛 一 天 天 的 加 深
哪 怕 結 果 會 殘 害 我 一 身
火 熱 的 心 . 水 不 熄 . 風 吹 不 冷
只 希 望 能 . 和 你 共 渡 一 生

我 這 個 愛 人 . 有 點 天 真
有 點 點 愚 笨 . 對 愛 沒 有 天 份
愛 你 的 眼 神 . 愛 得 天 真
緊 閉 的 雙 唇 . 只 願 等 你 親 吻

想 你 的 心 . 想 你 的 人
想 你 在 早 晨 . 想 在 黃 昏
我 無 時 無 刻 . 無 心 無 魂 的 想 你
我 願 意 忍 . 我 是 認 真

No comments: